VIZE TŘÍDY
CHCEME, ABY NAŠE MŠ BYLA PRO DĚTI ŽIVOTNÍM PROSTOREM NAPLNĚNÝM HODNOTNÝMI PODNĚTY A VSTŘÍCNOSTÍ, ABY POMÁHALA DĚTEM OBJEVOVAT JEJICH PRVNÍ VELKÝ SVĚT, PODPOROVALA POHYB JAKO ŽIVOTNÍ PRINCIP, VZTAHY JAKO NEZBYTNOST LIDSTVÍ, VZDĚLÁNÍ JAKO CELOŽIVOTNÍ POTŘEBU A DOBRODRUŽSTVÍ.
NAVAZUJEME NA DOBROU TRADICI NAŠÍ MŠ, KTEROU MÁ MEZI ŠIROKOU VEŘEJNOSTÍ.
POMÁHÁME ZAJISTIT DĚTEM PROSTŘEDÍ S DOSTATKEM MNOHOSTRANNÝCH A PŘIMĚŘENÝCH PODNĚTŮ K AKTIVNÍMU ROZVOJI A UČENÍ, NABÍZÍME VHODNÉ VZDĚLÁVACÍ PROSTŘEDÍ, PRO DĚTI VSTŘÍCNÉ, PODNĚTNÉ, ZAJÍMAVÉ A OBSAHOVĚ BOHATÉ.
PŘI PRÁCI SI VÁŽÍME DĚTSKÝCH INDIVIDUALIT, ZÁLEŽÍ NÁM NA OTEVŘENÉ KOMUNIKACI ŠKOLY.
UPLATŇUJEME SPONTÁNNÍ A ŘÍZENÉ AKTIVITY, VZÁJEMNĚ PROVÁZANÉ A VYVÁŽENÉ.
ROZVÍJÍME DĚTI PO STRÁNCE FYZICKÉ, PSYCHICKÉ I SOCIÁLNÍ.
DODRŽUJEME KRITÉRIA PODPORUJÍCÍ ZDRAVÍ.
PĚSTUJEME ZÁKLADNÍ MORÁLNÍ POSTOJE, VYTVÁŘÍME U DĚTÍ VLASTNÍ NÁZOR.
VEDEME JE K RESPEKTOVÁNÍ VYJASNĚNÝCH A POCHOPENÝCH PRAVIDEL.
PŘIBLIŽUJEME NORMY A HODNOTY TOUTO SPOLEČNOSTÍ UZNÁVANÉ.
CHCEME PODPOROVAT DĚTI S NADÁNÍM.
VYTVÁŘÍME POZITIVNÍ VZTAH K UČENÍ A INTELEKTUÁLNÍM ČINNOSTEM.
ROZVÍJÍME ZÁKLADY PRO PRÁCI S INFORMACEMI.
UČÍME DĚTI MYSLET EKOLOGICKY, TŘÍDÍME SOUSTAVNĚ A DLOUHODOBĚ ODPAD VŠEHO DRUHU.
UČÍME DĚTI VNÍMAT VZTAH ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA ŽIVOT NA ZEMI.
VEDEME DĚTI K SAMOSTATNOSTI, UMĚNÍ SE PROSADIT, ALE i PODŘÍDIT, SPOLUPRACOVAT S OSTATNÍMI.
PROBOUZÍME U CHLAPCŮ A DĚVČAT AKTIVNÍ ZÁJEM A CHUŤ DÍVAT SE KOLEM SEBE, NASLOUCHAT A OBJEVOVAT. POSKYTUJEME DĚTEM VZORY CHOVÁNÍ A POSTOJŮ, KTERÉ JSOU K NÁPODOBĚ A PŘEJÍMÁNÍ VHODNÉ.
RESPEKTUJEME RODINNOU VÝCHOVU.
CHCEME NAŠE DĚTI VYBAVIT SOUBOREM KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ NA ÚROVNI, KTERÁ JE PRO NĚ DOSAŽITELNÁ.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE NESTOJÍ KOLEM SEBE IZOLOVANĚ, RŮZNÝMI ZPŮSOBY SE PROLÍNAJÍ. K JEJICH UTVÁŘENÍ A ROZVÍJENÍ SMĚŘUJE VZDĚLÁVACÍ OBSAH I AKTIVITY A ČINNOSTI, KTERÉ VE TŘÍDĚ PROBÍHAJÍ. OSVOJOVÁNÍ A UPEVŇOVÁNÍ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ JE CELOŽIVOTNÍ PROCES.
dětí
v MŠ
třídy
v MŠ
odborných
pedagogů
aktivit
přes rok